sobota, 10 maja 2014

Liebster Blog Award

Właśnie dostałam nominację do Liebster Blog Award. Bardzo dziękuję Kasi i Basi ;* Dziś znalazłam troszkę czasu, więc odpowiadam na zadane pytania ;)


Zasady:
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Pytania, które dostałam od dziewczyn:
Od Basi:

1. W jakiej kolejności stawiasz kryteria doboru kosmetyku? [opinie, cena, firma, kraj pochodzenia, skład, zapewnienie producenta że kosmetyk jest naturalny]
W pierwszej kolejności patrzę na opinie, później sprawdzam cenę, jeśli cena jest w miarę normalna, to zerkam na skład, a do reszty nie przywiązuję uwagi ;)

2. Czy kupujesz coś w second-handach? Co najczęściej?

Rzadko się zdarza ;) Czasami można znaleźć coś na prawdę fajnego.

3. Uniwersalny sposób na piękną skórę, włosy, ciało? (kwiat,  "chwast", owoc, warzywo itp)
 
Siemię lniane! Do włosów- dodaję do maseczek, płukanek, używam jako żel do włosów.Świetnie sprawdzi się jako suplement diety.

4. Ulubiony półprodukt?

Kwas hialuronowy- jest niezastąpiony w pielęgnacji skóry, włosów i paznokci ;) Uwielbiam używać go zamiast kremu do twarzy, w połączeniu z różnymi olejkami.

5. Stosowałaś jakieś kosmetyki na porost włosów? Coś się u Ciebie sprawdziło?

Jestem w trakcie stosowania callcium pantothenikum i wcierki Jantar ;) Zobaczymy co z tego wyjdzie.

6. Jaki był cel założenia bloga? :)

 Poznanie nowych osób, które mają podobne zainteresowanie.Dzielenie się swoją wiedzą, pokazanie różnych sposobów na dbanie o włosy oraz pomoc innym ;)

7. Kogo pierwszego zaczęłaś czytać w polskiej blogosferze?

O jeej.. nie pamiętam ;D Na pewno jakieś Anwen, BlondHairCare, Ewalucja ;) To było kilka lat temu

8. Ulubiona część Twojego ciała :)

Nigdy się nad tym nie zastanawiałam.. nic mi nie przychodzi do głowy.

9. Co w sobie cenisz najbardziej?

To, że jestem strasznie uparta-wada i zaleta jednocześnie. Czasami taka upartość wychodzi na dobre ;)


10. Naturalna i jasna karnacja czy opalone ciało?

Aktualnie jasna, naturalna karnacja ;) Mam nadzieję, że latem się opalę!

11. Wymarzone włosy? - opisz. 

Zdrowe, gęste, niepuszące sie i długie! Wtedy już nie ważne czy  proste, falowane czy kręcone.;)  

Od Kasi:


1. Komedia czy horror?
Komedia, ale horror też czasami obejrzę ;)
 
2. Elegancko czy na sportowo?
 
Wolę elegancki styl, ale czasami trzeba postawić na sportową wygodę ;)
 
3. Jaki typ urody mężczyzny Ci się podoba?
 
Nigdy nie miałam żadnego konkretnego typu mężczyzny, który mi się podoba. Nie ważne jakie oczy, nie ważne jakie włosy, nie ważne czy wysoki czy niski. Najważniejsze, że potrafi dać szczęście.
 
4. Co najważniejsze jest dla Ciebie u partnera?
 
Szczerość, poczucie humoru, wierność.
 
5. Jesteś wolna czy zajęta?

 Zajęta.

6. Włosy masz proste, kręcony czy falowane?
 
Kręcone.
 
7. Jesteś krótko czy długowłosa?
 
Włosy do zapięcia od stanika, więc raczej średniowłosa ;D
 
8. Co sądzisz o moim blogu? Co powinnam na nim zmienić?
 
Jeśli chodzi o treść to nic bym nie zmieniała. A jeśli chodzi o wygląd, to bym wyśrodkowała całą treść tzn. bym przesunęła wszystko w trochę w prawo ;) Poza tym nic bym nie zmieniała!
 
9. Uprawiasz jakieś sporty czy jesteś leniuszkiem?
 
Raczej leniuszek, ale staram się ćwiczyć w domu ;)
 
10. Która cecha fizyczna (zewnętrzna) jest Twoim atutem?
 
Hmm.. sama nie wiem ;)
 
11. Co chciałabyś zmienić w swojej osobie?

Włosy na mniej wymagające! Aktualnie nic innego mi nie przychodzi do głowy.

Do zabawy nominuję:


Pytania dla dziewczyn:
1. Jak często jesz "śmieciowe" jedzenie?
2. Błyszczyk czy pomadka?
3. Zima czy lato?
4. Twoja największa wada to...
5. Obcas czy płaskie buty?
6. Ulubiony kolor paznokci.
8. Książka czy film?
9. Jeśli miałabyś zrobić tatuaż, to jakie byłoby to miejsce? 
10. Psy czy koty?
11. Singielka czy w związku?


Pozdrawiam! ;*

10 komentarzy:

  1. Też uwielbiam siemie lniane,a co do punktu pierwszego mam taką samą kolejność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację. :) Już jutro z pewnością odpowiem na Twoje pytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. siemię lniane u mnie sprawdza się jako nawilżająca kąpiel dla stóp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takim zastosowaniu nie słyszałam! Muszę spróbować ;)

      Usuń
  4. Siemię lniane to prawdziwa perełka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację, jednak nie pociągnę jej dalej bo nie wiem komu przekazać pałeczkę :D ale na pytania odpowiedzieć mogę :P
    1. Jak często jesz "śmieciowe" jedzenie?
    Zdarza mi się, ale nie często. W macu wolę desery (mcflurry <3) niż jakieś zestawy.
    2. Błyszczyk czy pomadka?
    Pomadka!
    3. Zima czy lato?
    Zdecydowanie lato <3
    4. Twoja największa wada to...
    Odkładanie wszystkiego na ostatnią chwilę.
    5. Obcas czy płaskie buty?
    Niestety płaskie. Mam 1,8m i mimo że chciałabym chodzić w obcasach to nie mogę :(
    6. Ulubiony kolor paznokci.
    Jeden? Haha, brak odpowiedzi na dane pytanie :D
    8. Książka czy film?
    Zależy co lepsze w przypadku danego tytułu.
    9. Jeśli miałabyś zrobić tatuaż, to jakie byłoby to miejsce?
    Marzy mi się psia łapka na kostce.
    10. Psy czy koty?
    Oczywiście że psy :D
    11. Singielka czy w związku?
    Singielka z wyboru... innych chłopaków XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo jak fajnie masz, ja mam 1,63 i nienawidzę tego! ;) Też odkładam wszystko na ostatnią chwilę- nie jesteś sama ;D hehe

      Usuń
    2. Oj uwierz że 1,8m wcale nie jest fajne :D

      Usuń

Wszelkie komentarze mile widziane. Jeśli mój blog Ci się podoba obserwuj mnie ;)