poniedziałek, 3 marca 2014

Początek blogowania i moje włosy


Hej wszystkim,
jestem Amanda i mam 19 lat. Założenie bloga chodziło mi po głowie od baaardzo długiego czasu, aż w końcu stało się! Nie wiem czy ktoś będzie go czytał ;) Spróbować można. O czym będzie mój blog? Moda, uroda, zakupy, pielęgnacja twarzy i włosów, życie, czasami wrzucę jakieś przepisy, zobaczymy co jeszcze przyjdzie mi do głowy. Bądźcie dla mnie wyrozumiałe, to mój pierwszy post ;D

Dzisiaj  troszkę o włosach o powrocie do naturalnego koloru.
Od ponad roku świadomie dbam o włosy. Przez kilka lat były farbowane. Od jakiegoś czasu próbuję wrócić do naturalnego kolorku. Dwa razy zrobiłam kąpiel rozjaśniającą. Różnicy w kondycji włosów nie widzę.
Zdjęcia przed i po:



W planach mam jeszcze jedno rozjaśnianie, a później nałożenie farby zbliżonej do mojego naturalnego koloru. Mam nadzieję, że pójdzie po mojej myśli. Trochę się boję :) To wszystko dopiero za jakiś miesiąc, na razie dam im odpocząć.

Może chcecie moją włosową historię? Chętnie Wam pokażę ;)


Trzymajcie się, pozdrawiam! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze mile widziane. Jeśli mój blog Ci się podoba obserwuj mnie ;)