poniedziałek, 31 marca 2014

Bioetika maska nawilżająca-recenzja



Myślę, że każda włosomaniaczka słyszała o tej masce, a większość z Was ją używała. Maska ma naprawdę świetne opinie. U większości dziewczyn sprawdziła się idealnie. Zużyłam jej 2 (albo 3?) opakowania. Jak działa na moich włosach?
 

Opinia producenta
 

Skład

Skład: aqua, propylene glycol, mirystyl alcohol, cetrimonium chloride, aloe barbadenis,coconut oil, citric acid, parfum, benzyl alcohol, methilchloroisothiazolino ne, methylisothiazolinone.

Mamy tu dwa humektanty: glikol oraz aloes (aloes bogaty jest w mikroelementy, witaminy, aminokwasy itd.), nawilżą. Emolienty zamkną wilgoć wewnątrz włosa; re-natłuszczą włos; w tej roli występuje i alkohol tłuszczowy oraz olej kokosowy. Cetrimonium chloride będzie działać antystatycznie, ale też ma być odpowiedzialne za mycie. Zgodna z CG.

Dostępność/cena

Niestety maska dostępna jest tylko stacjonarnie. Na allegro razem z przesyłką kosztuje ok. 30zł.


Moja opinia:

Maska zamknięta jest w białym słoiczku z niebieskimi napisami. Posiada odkręcane wieczko, pod wieczkiem znajduje się dodatkowe zabezpieczenie.  Opakowanie jest  bardzo wygodne w użytkowaniu. Nie ma potrzeby przecinania opakowania. Maska ma bardzo gęstą konsystencję, wręcz woskową. Czasami ją ciężko rozprowadzić na włosach. Wolę nieco rzadsze konsystencje. Plusem może być to, że nie spływa z włosów. Zapach maski jest kokosowy- piękny, uwielbiam go!

Pierwszym opakowaniem maski byłam bardzo zadowolona. Nawilżała i odbudowywała włosy (efekt długotrwały). Włosy były po niej miękkie, gładkie, ładnie ułożone. Przynosiła ulgę moim puszącym się kręciołkom. Byłam nią zachwycona.

Po jakimś czasie zakupiłam drugie opakowanie,  jednak bardzo się zdziwiłam, załamałam…  zaczęło się dziać coś złego.  Zaczęła sprawiać, że włosy były suche, matowe i napuszone. Nie chciały się po niej kręcić. Nie wiem co może być przyczyną. Może moje włosy są zdrowsze niż były wcześniej? Może dlatego teraz im nie odpowiada.

Maskę oceniam na 3/5, ponieważ kiedyś działała cuda na moich włosach. Na pewno sprawdzi się na suchych, kręconych włosach.



 A u Was jak się sprawdziła? ;)

Pozdrawiam ;*


P.S zapraszam na FACEBOOK'a


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze mile widziane. Jeśli mój blog Ci się podoba obserwuj mnie ;)